Facts About لمینت Revealed

Wiki Article

مزیت استفاده از ایمپلنت نسبت به روش بریج عدم استفاده از دو دندان سالم مجاور به عنوان پایه در ایمپلنت گذاری است.

سلامت لثه شخص مراجعه کننده درطی مراحل ایمپلنت دندان به‌صورت موفقیت‌آمیز بسیار مهم است.

تا هر بیمار متناسب با شرایط خود، بتواند از ایمپلنت دندان بهره مند شود و احتمال موفقیت درمان بیشتر شود.

به علاوه، لمینت دندان  می‌تواند شکل دندان‌ها را متناسب با صورت فرد تغییر دهد.

پس از آن درخواست انجام تست‌های تشخیصی داده می‌شود؛ همچنین در انجام مراحل ایمپلنت دندان، مواردی از قبیل خروج دندان‌های آسیب دیده، نیاز به ترمیم یا نیاز به پیوند استخوان را بررسی می‌کند.

سوراخی در تری قالب گیری پلاستیکی آماده ایجاد میشود تا پیچ بلندی از آن رد شود.

قبل از انجام هر اقدامی، ابتدا شرایط بیمار برای انجام ایمپلنت فوری به کمک عکس اشعه ایکس دندان‌ها و فک بررسی و ارزیابی می‌شود.

در لمینت سیستم کاد کام، ابتدا از دندان‌های فرد اسکن گرفته می‌شود. سپس لمینت دندان به طور مجازی به کمک کامپیوتر و نرم‌افزارها طراحی شده و سپس به دستگاه مخصوصی برای ساخت فرستاده می‌شود. این نوع لمینت تک رنگ بوده و here ظاهر طبیعی روی دندان ندارد.

این موضوع نه تنها جنبه درمانی دارد بلکه از نظر زیبایی هم بسیار مهم است.

آشنایی با مراحل ایمپلنت فوری و تفاوت آن با ایمپلنت معمولی می‌تواند استرس و اضطراب بیماران را کاهش دهد، به همین دلیل توصیه می‌شود که بیماران قبل از انجام این روش‌های درمانی ابتدا به خوبی راجع‌به آن‌ها تحقیق کنند.

به‌طور معمول پروسه کاشت ایمپلنت دندان ردیف جلو در حدود یک ساعت یا کمتر طول می‌کشد. برای انجام این کار حتماْ از بی ‌حسی موضعی استفاده شده و بیمار دردی را حس نخواهد کرد.

 ایمپلنت دندان مزایای بسیار زیادی برای جایگزینی دندان نسبت به سایر روش‌ها دارد. این روش به عنوان یک راهکار محافظه کارانه است که هیچگونه تأثیر منفی بر ظاهر فرد ندارد و فرد احساس می‌کند که از دندانهای طبیعی خود استفاده می‌کند.

در حال حاضر چند طراحی برای اباتمنت استاندارد وجود دارد.

بطور کلی، برای جایگزینی دندان‌ها سه گزینه وجود دارد: استفاده از دندان مصنوعی یا همان پروتز دندان، استفاده از بریج دندانی به همراه چسب دندان و در نهایت استفاده از ایمپلنت دندانی.

Report this wiki page